måndag 29 april 2013

Besvikelse .....


Jag köpte en ny spännande "biff" tyckte jag - Vacker o fin och delikat såg den ut gyllenbrunt stekt skulle den kunna användas som en burgerbiff. Det låter ju perfekt champinjonfylld tofubiff??
Vi gräddade den i ugnen, 200°, i ca 15 minuter - resultatet lika vit o dallirigt smaklös - dottern sa huj så äckligt efter en tugga jag åt nog upp den ändå men någon höjdare var den då inte och över 5 € för 4 ynka små biffar. För ynka är de. Paketet är mycket större och man får en bild av att den sku passa perfekt i ett hambugerbröd.
Ja, besvikna är vi på den här produkten! Synd när det sku behöva nya alternativ till grönsakbiffar och sojabiffar bara för omväxlings skull alltså.


Jag ska ta o steka dem som är kvar kanske det räddar dem ??


Nu har jag både saltat och pepprat och stekt den i olja och fortfarande är den totalt intetsägande i smaken - så synd ! Gyllenbruna blev de i alla fall ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar